Septiņi krāsaini kadri

15. Jūlijs, 2007

Bildes no dažādiem laikiem/fotoaparātiem/vietām/notikumiem. Dažas bildes ir no mana jaunā ieguvuma – Zorkij-6, pagaidām tuvākā Leicas kopija kas man ir, strādā daudz maz labi, bet ir problēmas ar aizskaru, problēma, kas vajā visus Leicas tipa fotoaparātus. Un atlikušās bildes ir no mana ikdienas darba rīka – Kiev-4M. Filma, kā ierasti, – Fujifilm Fujicolor Iso 200.

—–

“Drošība pirmajā vietā”

28990323thumb.jpg

Nu es jau atbalstu centienus saglabāt drošību, bet nu šis manuprāt ir par traku, pat blakus esošajai bankai apkārt nav dzeloņdrātis. Kas būs tālāk? Ierakumi ar apsardzes posteņiem un ložmetējiem? Made with Zorki-6

—–

“Pelēks-sarkans-zaļš-pelēks”

28990320thumb.jpg

Nu jau nav jau nekā īpašs, piesaistīja aci patīkamais kontrasts. Ne tikai starp zaļo un sarkano, bet arī starp absolūto pelēcību apkārt. Again – Zorki-6

—–

“Cerības par zaļāku pļavu”

28990401thumb.jpg

Šo bildēju narkotisko vielu ietekmē, jo neatceros, ka būtu to darījis un pat nevaru pateikt, kas tā pa vietu. Un es arī cenšos nebildēt visas “awwww” tipa bildes, jeb kaķus/suņus un citus zvērus. Turpmāk – Kiev-4M.

—–

“Šķība pasaule”

28990403thumb.jpg

Laikam vienīgais, kas šajā bildē nav šķībs ir māja, bet ja skatāmies no staba skatpunkta tad pat tā ir šķība, jo paši jau neesam šķībi – viss pārējais ir.

—–

“Kārtība/tīrība?”

28990391thumb.jpg

Atkritumu kaste kuru neviens neiztukšo ir tik pat bezjēdzīga kā atkritumu kaste kuru neviens nepiepilda. Un spriežot pēc izsmēķu skaita visa Valmieras populācija pīpē.

—–

“Nakts autobuss”

28990400thumb.jpg

Lieliska kombinācija – tumša iela un no iekšpuses izgaismots autobuss. Labs veids kā trenēties fotografēt svešiniekus viņiem zinot, jo no autobusa neviens neleks ārā, lai prasītu kāpēc fotografē vai vēl trakāk – uzreiz kraut pa seju.

—–

“Dzīvā spēks pret nedzīvo varu”

28990402thumb.jpg

Mans mīļākais kadrs. Jo sarežģītāks organisms, jo vairāk prasību lai tas spētu eksistēt. Tieši tāpēc cilvēcei ir lielākas iespējas izmirt nekā, piemēram, kādai vardei. Jauks kontrasts arī starp jauno/tīro un veco/netīro.

—–

Viss.

4 Atbildes to “Septiņi krāsaini kadri”

  1. 0nkulis Says:

    Super! nakts autobuss mani aizķēra.laba bilde, man patīk autobusi un bildēšana tajos, ierobežotie apstākļi iedarbina fantāziju un liek domāt kā vislabāk iekadrēt.

  2. n4 Says:

    Piekritu, bilde pat loti ok.


  3. Jauka pirmā bilde – mani piesaista zaļo un sārto toņu attiecības. . . gleznieciski – iespaido viedokli tas, ka manos darbos nav retums.

    Autobuss – jauka klasika – brīnišķīga gaisma un gaisīga vide – ceļojums tumsā.

    Par pārējiem. . . tu vari labāk :P

  4. Ģirts Says:

    + par autobusa/meitenes bildi


Komentēšana ir slēgta.

