Trīs krāsaini kadri

30. Marts, 2008

Dažas bildes no arhīviem. Nav konkrēta tematika. Tikai kadri kuri pašam iet pie sirds. Pastaigas pa Valmieru, meklēt interesanto/savādo/smieklīgo/skumjo, teikšu atklāti – nav viegli. Sākšu braukt uz Rīgu, iejukt cilvēkos un netraucēts bildēt. (Kiev-4M un Fuj)

———–

“Dizainera apmale”

28990407thumb.jpg

Lūk šito es nesaprotu, kā stikls var tikt iespiests betona apmalē? Un man joprojām patīk f/1.8 labs veids kā izcelt detaļas neizmantojot macro vai tele.

———–

“Ir kur skraidīt”

28990404thumb.jpg

Nu jā, mazs suņuks. Jutos kā mednieks, notupos, pielavījos klāt cik iespējams, lai viņš mani nesadzird, nofokusēju un gaidīju kamēr viņš paskatīsies uz manu pusi.

——–

“Viss kas nepieciešams?”

28990406thumb.jpg

Nu jā, Latvijas elite – saldais krējums. Viņš jau stāvēja pie kases. Viņam divi šņabji, man četras filmiņas. Man joprojām problēmas ar fotografēšanas aizliegumu lielveikalos, visu laiku kaut kā aizmirstas.

———

Nu viss, ļoti īss ieraksts. Bet garus nevajag taisīt, savādāk daudzi nevar saņemties izlasīt.

6 Atbildes to “Trīs krāsaini kadri”


  1. suņuks izskatās, ka pie maijenēm sēž..

  2. versatile Says:

    taas fuji nemaz tik trakas nav, ka par 1.09 ls varetu domat, ne? ;)

  3. mxz Says:

    Foršas bildes. Filma rullē :)

  4. Fuzzy Says:

    Pēdējais visuzrunājošākais :) Tev izdodas tajos veikalos.

  5. kubiksovs Says:

    versatile – Jep, pa Ls 1.09 viņa ir izcila filma. Bet kad noliekam blakus Ilfordu/Velvia/Kodaku tad gan pavisam savādāk izskatās. :D

    mxz – Paldies, jā filma rulē. Bet es vairāk ar filmu bildēju dēļ fotoaparātiem. Ātruma/izmēra/klusuma ziņā. Digitālajiem laikam tikai viens tāds fočiks kur tas viss apvienots – Leica M8, bet tas mazliet ārpus mana budžeta. :D

    Fuzzy – Paldies, veikalos daudz ko labu var ieraudzīt, tikai jābūt uzmanīgam. :)

  6. simbel Says:

    Tā apmale ir nais. Un vispār, jā – tev ar filmu sanāk :)


Komentēšana ir slēgta.

