Septiņi melnbalti kadri

23. Augusts, 2008

Nu tā, vēl kadri no Ludzas. Un joprojām no pagājušā gada, no šāgada būs vēlāk.

Kiev-4M, Helios-103, Ilford Delta 400 (kurš vēlas man uzdāvināt jaunu tālmēru?)

Putekļi un skrāpējumi uz bildēm nav, jūs kļūdaties.

————-

“Pāri kalniem/lejām”

Mēs klejojām pa pļavām, bija jautri. It īpaši tāpēc, ka nesen bija lijis un ielejās bija sakrājies “mazliet” ūdens.

————-

“Pirmā garša”

Es esmu nežēlīgs, griežu kājas. Bija jautri vērot fotogrāfu uztraucamies par savu supertehniku. Ja bail, tad nedod spēlēties.

————-

“Pirmā garša II”

Nu jā, fotogrāfu mūžīgā problēma – dažreiz pašiem arī gribas būt kādā bildē.

————-

“F***sesija”

Iveta bildē meiteni no Somijas/Zviedrijas/Norvēģijas (neatceros, no kurienes īsti). Vispār, Ivetai lieliski sanāk, man patīk.

————-

“Modeļi”

Es tiešām gribētu jums pastāstīt, kas notiek šajā kadrā, bet es absolūti neatceros. Bērni sēž pie galda, un uz tā uzlikta kaste ar vecu zoli un puvušu ābolu – šeit manas zināšanas beidzas.

————-

“Vai esam jau klāt?”

Nē, neesam, jums vēl tālu tālu jāiet. Vismaz sešdesmit gadi (ja būsiet uzmanīgi).

————-

“Industriālās paģiras”

Manuprāt, viens no maniem labākajiem kadriem. Nav inscinēts. Laikam šai meitenītei bija pieriebušies fotogrāfu bari. Vēlējos viņu nobildēt spēlējamies, bet tiklīdz pietupos, viņa sarāvās nedzimuša bērna pozā. Lai pasargātu sevi cik vien labi mācēdama. Drūmi, ka Latvijā ir tik daudz bāreņu.

————-

Nu tak, vsjo. Aprakstu garumi sāk sarukt, dramatiski. Tāpēc pastāstiet, kā jums patīk tie apraksti, vispār vajadzīgi? Vajag garākus, īsākus, vispār likvidēt?

9 Atbildes to “Septiņi melnbalti kadri”

  1. versatile Says:

    labs! ka vienmer, jasaka.
    patik tavi darbi.

  2. Fuzzy Says:

    “Industriālās paģiras” tik tiešām ir tāds, kuru būtu ar mieru pie sienas likt. Ja godīgi – viens no vislabākajiem (subjektīvi vērtējot, protams) kadriem, kuru no tevis esmu redzējis. Tās tekstūras, cilvēka poza un tas viss kopā. Augstvērtīga manta.

    Un aprakstus vajag garākus, detalizētākus, iekļaujot vairāk tehnisku detaļu kā arī tavu soul’isko skatījumu uz to visu.

  3. onkulis.com Says:

    4. kadrs man it īpaši iet pie sirds.

  4. Ģirts Says:

    man gan negribētos piekrist Fuzzy, tehnisko tetaļu nu dien nevajag vairāk, man šķiet, ka pilnībā pietiek ar to kas jau ir [filma/kamera]

    Prieks redzēt pazīstamas vietas un cilvēkus.

  5. N.R. Says:

    Man tāds jautājums – kā šitas ir dabūts kompī? Ar ko/kas attīstija/skenēja? Pēc tam jau nekas nav darīts ar bildi?

  6. kubiksovs Says:

    Fuzzy – Diez vai subjektīvi, pats tā pat domāju. :D soul’isko skatījumu mēģināšu vairāk, bet domāju ka tehniskajiem aprakstiem nav jēgas, diez vai kāds gudrāks paliks, ja rakstīšu kāda diafragma vai slēdža ātrums. :D
    N.R. – attīstīju pats, XTOL’ā laikam. Skenēju pats ar Noritsu filmu skeneri. Nekādas lielas izmaiņas nav darītas, notīrīts kāds riebīgs puteklis, drusku pakadrēts (pirmo bildi vidējā formātā uztaisīju) un ekspozīcija pieregulēta.

  7. N.R. Says:

    vai tad Noritsu arī kautko mazu taisa? Jebšu tu laboratorijā strādā :) ?

  8. kubiksovs Says:

    Nope, neko mazu viņi netaisa. :D
    Laboratorijā vairs nestrādāju, bet piekļuve tai tehnikai joprojām ir. :D

  9. Fuzzy Says:

    Par šito piekļuvi maza siekala notecēja tikko :)


Komentēšana ir slēgta.

