Dzeram?

27. Septembris, 2008

Tāda neliela sērija. Man patīk bildēt uz ielas atstātas pudeles.

Kiev-4m, Helios-103 un kaut kādas filmas, velns viņ zin kādas, neatceros.

Interesentiem: diafragma f/1.8 – f2.8 robežās, ekspozīcijas laiks uz izjūtu (neticu 30 gadus vecam eksponometram) .

———–

“Iesildīšanās”

Šī no Muzeju nakts. Laba ideja, jauks pasākums, kurš atkal padarīts par nacionālajiem dzeršanas svētkiem. Pilns ar aizdzertām sejām un soon-to-be aizdzertām sejām. Bet pateicoties jaukajai kompānijai, vakars bija izdevies. Sabildēju nesliktus kadrus, kurus laikam jau vajadzētu šeit ielikt kādreiz.

———–

“Iekaršanai”

Šī ir no fotonometnes Ludzā. Viens no maniem istabiņas biedriem bija no Krievijas. Viņš no rīta piecēlās, atvēra šņabja pudeli, iedzēra dažus lielizmēra malkus, un (cerams) devās bildēt. Putekļu šajā bildē nav, Jums atkal rādās.

———–

“Sausi”

Reiz man kāds piesējās par to, ka rādu vecas bildes. Šī ir divus gadus veca bilde. Man šķiet, ka tas ir pilnīgi vienalga cik veca bilde. Kā jums?

———–

“Viens jau pieveikts”

Arī ir paveca bilde. Un laikam ar Minoxu, jo tādā tumsā, ar izjūtu, gaismu nespētu izmērīt. Neņemiet vērā iecentrēto horizontu un pudeli. Par to arī esmu saņēmis sūdzības. Bieža kļūda no manas puses.

———–

Cheers darlin’

Nu tad ko – priekā! Let’s drink our troubles away. (jauks, zils dimantiņš no Minox f/16 diafragmas)

———–

Šodien viss, un turpinājumā droši vien pievienošu pavecas bildes, jo tuvojas mans ziemas hibernācijas periods. Kubix signing out.

3 Atbildes to “Dzeram?”

  1. Fuzzy Says:

    Ūja. Man tā minox’a nakts pudele ar savu simetriju patīk vislabāk. Dažreiz jau nav slikti, ka ir tāds līdzsvars. Turklāt – tas apaļais flare’s vēl papildus foršāku efektiņu uztaisa.

  2. Gundars Says:

    Par Muzeju nakti – nez, es dzērājiem nepievēršu uzmanību un neļauju viņiem sabojāt pasākumu. Kretīni ir visur, tāpēc vien jau nesēdēs mājās.
    Pēdējā jauka (paraksts arī labs).

  3. Great Says:

    piektdiena… :D a bildes tiešam labas :)


Komentēšana ir slēgta.

