2008. gada atskaite (1. daļa)

31. Decembris, 2008

Sveicināti, šeit atkal es! Šogad esmu brutāli slinkojis gan fotografēšanas ziņā, gan rakstīšanas ziņā. Bet nu centīšos parādīt 2008. gada labākos kadrus šādā koncentrētā atskaišu formā. Fočiki tie paši vecie – Minox un Kiev.

——

“Gaisma”

0029-22_thumb

Valmieras vienīgais kinoteātris. Ja ņem vērā, ka tā ir padomju laikos celta, tad tā izskatās diezgan labi.

———

“Rozes”

0029-20_thumb

Dzelzītis, arī Valmierā. Kāpēc gan lai kāds bārstītu ziedlapiņas uz tilta? Laikam kāzas.

———

“Kustība”

0056-18_thumb

Diezgan labi sanācis kadrs, ja ņem vērā, ka es arī neapstājos tik pagriezu galvu pa kreisi – fočiku pie acs, nofokusēju un nospiedu slēdzi.

———

“Kustības”

0054-3_thumb

Mana kārtējā Ilga Ekspozīcija.

———

“Trijos naktī”

54030226_thumb

Ļoti patīk braukāties, Valmiera tam ideāla. Brīnums, ka kaut kas sanāca, jo kā vienmēr, bildēju bez eksponometra un sliktā gaismā ļoti grūti noteikt kāds laiks derētu.

———

“Notiesāto soliņš”

0056-26_thumb

Jep, smēķēšana tiešām nogalina. Neciešams/bezjēdzīgs paradums.

———

Tas arī viss, īsi un konkrēti.

8 Atbildes to “2008. gada atskaite (1. daļa)”

  1. Fuzzy Says:

    “Trijos naktī” no šīm vispatīkamākais kadrs. Lai gan jāsaka – ja man liktu izvēlēties no taviem šīgada kadriem, šie diezin vai būtu tie, kurus izvēlētos. Redzēs, kas būs 2. daļā :)

  2. Artis Says:

    mana favorītbilde no šī arī būtu kadrs ar ričuku.

  3. simbel Says:

    Mana favorītbilde no šīm nez kāpēc ir ‘Rozes’. Nu, ir tur kaut kas :)

  4. kubiksovs Says:

    Heh, paldies, pēc šādiem labiem komentāriem stimuls rakstīt nākošo daļu (būs padaudz). :D
    Man personīgi patīk “Kustība”, hvz kāpēc. :D

  5. versatile Says:

    ar nakts ekspozicijam ir ta, ka jaliek maksimali ilgs un vel 30% no ta laika japiemet klat – nu un tad no ta laika izejot veido kompoziciju.
    vienkarshi filma zaude jutibu pie ilgakam ekspozicijam. un ari graudu, ja kas :)

  6. Laura Says:

    Dzelzs rumaks, kas trijos naktī paklausīgi apguldīts un gaida, ir visai labi pazīstams! Laikam labi pastrādājis :)


Komentēšana ir slēgta.

